a night at home

Nu är alla ute och festar och har kul, utom jag.. Ikväll är jag en tråkmåns som sitter hemma och har sett schlager och nu ser jag slutet på oceans twelve. På tal om schlager, "snälla, snälla" sög och marie borde ha gått vidare, helt klart! Hon är pangsnygg också + att hon är tillsammans med en pangsnygg måns!

Jag har varit ganska duktig idag ändå, lagade mat förut faktiskt, pasta carbonara. Typ den enda liiite invecklade maten jag kan laga. Oscar kom och åt också, jag fick nog godkänt. Han är också ute och partajar men som vanligt kommer han till mig inatt.

Jag har tråkigt och funderar på vad jag ska göra, blir säkert att se på the hills eller något annat som finns på internet eftersom jag inte vet hur man laddar ner... oscar fixade ett program till mig en gång men det funkade inte när jag använde det, såklart. Ska se om jag orkar hålla mig vaken tills ogi kommer, förmodligen inte..
Puss, till er som sitter hemma som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0