Yesteryou Yesterme Yesterday

Först vill jag bara säga att cilla är super. Efter lite stela samtal och bitch jacobsson kom fram så drog det roliga igång! Inget finger klämt denna gång dock. Runt halv tre skulle alla förflytta sig vilket inte blev så lyckat, och det slutade med att alla gick hem. Taack aron & daniel som följde mig tills samuel kom och skjutsade mig resten av biten, tack! 

Imorse vaknade jag med ett eget täcke(?), lite konstigt eftersom jag och oscar delade när vi gick och la oss. Kristina måste ha gått in och lagt ett täcke på mig, för oscar hade säkert tagit det andra för sig själv (as usual). Gullig. Sen låg vi och myste i sängen med sashimi, vårt egna lilla kärleksbarn/katt.

Jag är så jäkla sugen på att inreda och möblera, jag funderar på att möblera om mitt rum.. igen! Men det är så litet så finns inte så mycket man kan göra. Vill göra om vårat vardagsrum, mitt nästa projekt!
Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0