tisdag

Indvalet avklarat, jag kommer säkert hoppa av någon kurs sen när jag ser vilka jag har fått... jag har ju ändå valt för mycket. Annars har dagen varit okej, normal, inget speciellt. Eller jo, fick se typ alla bilder från berlin! Man skulle ju kunna tro att man är från en annan planet på vissa bilder. Men min favvo-bild är ju ändå älgbilden, ha! Den ni, den är inte att leka med!

Ikväll hade jag tänkt att plugga lite svenska men hittar inte mina anteckningar?! No good, no no good at all. Sen kommer inte jag & jace kunna göra engelskan på fredag heller, för stackaren ligger hemma i feber och fryser. Det är no good det med. Kom hem från stan för en timma sen, köpte present till lovely lovis idag! Birthdayfika imorgon med tjejerna.

Nu kom oscar in i mitt rum, later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0