Sweet home

Jag lever! Jag har bara varit så jäkla trött så man kan säga att jag har sovit ända sen jag kom hem, men nu är jag nog tillbaka i vardagsenergin igen.

Berlin var allt jag inte förväntade mig, allt jag förväntade mig och mycket mer. Nu ska jag vara lite jobbig igen, men jag är så glad att den här resan var med just dom här människorna. Allt känns så bra och man känner sig enormt trygg med alla, ville bara ha det sagt!

Vi har varit på koncentrationsläger, bussguidening, olika uppdrag, härliga middagar och mysiga nätter. Positivt överraskad av vårt vandrarhem, med tanke på att vi bodde i slummen med world of sex affärer och allt möjligt under oss, så var det dugligt bra. Tjejernas rum var lite knepigt, ena natten var det så kallt att hälften av oss blev förkylda, andra natten var det så varmt att man trodde att man skulle svimma..

Det här är en resa jag inte kommer glömma, med bra och dåliga stunder (oftast bra). Med alldeles för lite sömn klarade vi oss igenom fem dagar i berlin, vi har till och med tagit på berlin muren.. Det var även någon som strulade med den? Bra jobbat.

Jag och jacen har gjort egna små inlägg på resan, dom kommer upp inom snar framtid (i veckan). Plus att jag ska sno lite bilder från loven! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0