Love day

Alla hjärtans dag igår och min älskling lagade underbar middag och vi myste hela kvällen, först framför melodifestivalen, & JA!!! måns gick vidare, heja! Imorse fick vi ett glatt uppvaknande av världens underbaraste joel, "Aliiiis är där inne.. och jag går dit.. vi vill vara själva.. hejdå"  Min tre-åriga kusin.

Nu är oscar i duschen och sen ska vi läsa igenom alla olika individuella val som man kan välja. Fick reda på att det skulle vara inne imorgon för en timma sen typ, lite smått stressigt sådär.. + att jag inte fattar hur mycket jag ska välja och bla bla bla. Aja, nu ska jag hoppa till sängen och läsa tills mina ögon går i kors. (alltså om 30min).
Ciao! 


Söt kille i rakat hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0