Go go go for it.

Om en timma är det Let's dance, får se vart jag ser det.. om jag ser det, hoppas något roligare inträffar! Men tveksamt. Det var längesen jag träffade min oscar nu känns det som, sen i onsdags faktiskt. Jag måste ha min ogi-dos varje dag! 
Blir det inget festligt ikväll, hoppas jag innerligt att det blir det imorgon. & det finns det fler som håller med om, right c? Nej, nu ska jag göra något. Lite sit-ups skadar aldrig, kanske dansmatta? 
Puus. 

Nu när jag har en inbyggd kamera så får ni nog vänja er 
med att det kommer komma upp mycket bilder.

Kommentarer
Postat av: C

jag håller helt klart med!

2009-02-21 @ 03:07:45
URL: http://ceciliajj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0