Det börjar närma sig!

Igår ringde vix och jag åkte iväg till titti. Där var det... kul. John och victoria var där i alla fall, ni gjorde min kväll. Har inte mycket att tillägga om kvällen, den var helt okej. Skön kväll helt enkelt. Väl hemma så kom oscar från krogen och vi somnade i varandras armar. Imorse, eller idag när vi vaknade kände vi att det var dags för träning.. Vi tänkte då åka till form, men dom stängde visst fyra och då hade vi inte hunnit träna nånting så vi gick ut och sprang istället. Jäkligt bra gjort av oss, gjorde lite egna spring övningar med spark i luften. Oscar är bäst!

Idag är det tydligen fest igen men det blir inget för mig, för jag måste packa! Jag har inte ens börjat & imorgon har jag inte så mycket tid heller, sen åker vi. Det tråkiga är att många börjar bli sjuka, jacob mår dåligt och hörde att amanda har feber? No good, no good at all! Krya på er alla sjuklingar.

  • Duschen
  • Matlagning
  • Oscar kommer (äter, sen går igen?)
  • Packa
  • Fixa ipoden
  • Leta efter mina hörlurar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0