Bye bye sweden

I säng klockan åtta blev det tyvärr inte, men tio ska jag väl ändå klara? Nu har jag typ packat klart, men min väska känns inte så tung..? Alla kommer nog ha med sig för mycket och jag har nog för lite. Eh, nu känns allt på toppp & just nu känner jag att allt kommer gå primaballerina, även flygresan (hoppas jag).
Min ipod pajjar hela tiden och nu kunde jag inte ens lägga in låtar på den, så jag fick ta pappas.. ipod tuch, jag kommer knappt våga ta i den. I alla fall fick jag i stress och panik slänga in lite av mina låtar på den, men dom flesta av mina "bra" låtar funkade inte?!?! Så jag kommer att få digga till sjöjungfrun, akon, & säkert någon rocklåt som jag hatar. Men det ska inte få ner mitt fina humör, imorgon är allt på topp, om jag får lite sömn. Så nu ska jag gå och lägga mig, eller jag är redan i sängen, måste bara ta mig orken att flytta ner lite.
Godnatt och hörs på lördag.. om inte tidigare! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0