Boll boll fotboll?

Igår blev det en alltför sen natt, och jag älskar människor med bil, den här gången var det pierre! Jag väcktes som vanligt av min kära michelle som är uppe med tuppen, väckte oscar och sen åkte vi till södervärn. Hela helgen har bestått av fotboll och jag som hade tänkt göra en massa annat.. men nu är fotbollshelgen äntligen över! Jag har ont i fötter, höfter, rumpa och armar, allt för fotbollen..

Kom hem för en liten stund sen och har precis ätit en jättegod potatisgratäng och ska nu fixa lite och invänta mamma och pappa så dom kan skjutsa mig till orre, aldrig att jag går ut igen utan min vinterjacka!! Nu blir det bara fyra skoldagar, helg och sen åker vi till beeeerlin! Jiho! Igår köpte jag lite behövliga saker till resan också, då börjar det verkligen att närma sig.
Nej nu ska jag packa ner viktiga saker, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0