hänt

Efter att fått uppleva när familjen bolin misslyckas med att trycka in piller i sin katt, så gick vi ner i källaren. Efter en timma ringer malli och hon vill att vi ska komma hem till henne. Jaa, såklart tänker vi. & sen tänker vi på hur låååångt det är. Alla borde ha körkort. Efter mycket panik-skrik, upp i snö, nästan cykla omkull så var vi framme hos malli där det var "utmärkt". Jag åt upp 2/3 av allt malli tog fram, vi spelade ett påhittat spel, löste korsord och pratade. Perfekt myskväll. 

Jag tänkte sova hos malli för att slippa den extremt långa, mörka och ensamma vägen hem, men det gick inte. Jag ska vara barnvakt om en halvtimma (japp, joel) & jag skulle aldrig orka gå upp typ 10 för att ens hinna komma hit. Så jag åkte till oscar, där samuel också var. & han fyller år idag, grattis!

Nu ska jag gå ner och äta något, sen ska jag och oscar gå ner och fika på dagis, jippie! 
Puss!

Så kan det se ut.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0