UTTRÅKAD? NÄRÅ.

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: harmonisk och trött
Favoritgodis: peezz!!
Är det nåt du absolut inte äter: ketchup. kalla mig störd.
Kläder just nu: trosor, linne
Musik just nu: min lesbiska fru.
Vad sa du senast: hörs imorgon, puss
Sommarplaner: jobba asset av mig!! 
Fisk eller badkruka: jag är som fisken i vattnet
Hur många kuddar sover du med: tre
Favoritväder: sol med lätt vind, perfekt.
Spelar du nåt instrument: jag, musikalisk? nä. 
Morgon- eller nattmänniska: natt
Sparare eller slösare: båda faktiskt
Bästa film: the notebook (egentligen menar jag: john tucker must die, mean girls, bring it on...)
Tror på liv på andra planeter: absolut
Kommer du ihåg din första kärlek: ja
Älskar du henne/honom fortfarande: nej
Har du några homosexuella vänner: tveksamt.. 
Tror du på mirakel: såklart.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3st, två tjejer, en kille
Bio eller promenad: bio
Är du kittlig: som fan, men bara om man blir kittlad av en äkta kittlare.
Snarkar du? nej
Stjärntecken? vädur
Rädd för insekter? oja
Äckligaste insekten: alla är äckliga
Största svaghet: grupptrycksmänniska
Det här är jag bra på: sjukt bra på att lyssna faktiskt
Bästa bok? bok? 
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
att kunna läsa andras tankar
Vad vill du jobba som? hittade mitt jobb idag, inredare!
Chips, morötter eller godis? chips, mmm 
Skriver du dagbok? nää, men önskar jag gjorde.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? ja, en tatuering.. inte bestämt var.
Stökigt eller välstädat? gillar välstädat men har stökigt.
Gungar du på stolen? aldrig, jag ser framför mig hur jag ramlar och slår upp hela huvudet 
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? hatar höjder (förutom fritt fall)
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger
Är du rädd för blod? svimmar
Saltar du på maten? JA!
Gillar du att sjunga? ja, men borde nog inte... 
Anser du att du är stark? njae..
Brukar du sola? steker på sommaren
Vad gör du om du får hicka? jag hickar
Röker du? nej
Snusar du? nej
Använder du knark? nej
Har du en besatthet? facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0