LÅNGA ORD ÄR BRA ORD.

Film film film, en massa filmande och en annan massa skit idag, bra skit alltså. Kom precis hem från en pizza-nacho-scrubs-friends-facebook timme hos john, det var finfint. Nu är jag hemma, ska snart dra mig vidare till lite släkthäng, och den obligatoriska sången med pappa i bilen.

Jag och julia har smidit ofattbart bra planer inför helgen, ojojoj. Ni anar inte. Men till en annan sak, jag vill ha en kamera (mobilkamera) med mig varje dag och lägga in lite roliga bilder här. Hade inte det varit perfekt? Min dator vill inte ha kontakt med min mobil, det suger.. och palla gå runt med en digitalkamera. Jag ska skaffa ny mobil, det får det bli!
Bara för det blir det en gammal bild på min bebis och mig när vi sover.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0