13 april.

Sitter ute mot väggen i min sköna blåa solstol som det nu bara finns två kvar av, min mormor har suttit sönder två. Lite komiskt så där, och svettas. Vädret är helt underbart just nu, jag & mamma satt och planerade hur mycket vi ska göra om tills sommaren, balkongen, utemöbler, grill, man blir så jäkla taggad på sommar när man börjar tänka framåt. Fast innan det kan bli sommar måste jag äta på glassbaren först, ett måste! 

Idag fyller finaste victoria år, största grattiset till Dig! 
Liten blir stor.
 

Kommentarer
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!

2009-04-13 @ 15:46:37
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0