.

Det är jävligt mycket som snurrar runt i mitt huvud, oklara och helt självklara saker. Börjar bli lite snurrig av allt som snurrar. Ibland önskar jag att vissa saker inte hänt och att allt bara kunde vara som förut med inslag av något nytt. Jag saknar, älskar och hatar. På samma gång. Tänk vad bra om man kunde lägga ur tankarna ur huvudet i en liten box och lägga in dom när man vill tänka på dom. Det blir bara för mycket på en gång. Jag får nästan lite ont i magen. Bäst att jag försöker duscha av mig några spekulationer och låta dom rinna iväg från mig för stunden bort i avloppet. & sen träffa min michelle. 

Fjällen var skitbra förresten och jag älskar oscar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0