tis.

Kärt återseende med klassen idag och ett pissigt prov i photoshop & indesign. Det var typ lätt egentligen, men eftersom att datorerna (& liiiite mina kunskaper) suger, så blev det lite jobbigt och den andra alex kom fram.. Jag fick träffa några vitryssar också som ska vara i våran klass, jacob & henrik kom till skolan med sina. Dom ser så små ut, dom ser ut som några som går i femman fast i en vuxenkropp typ.. så där snyggt. Imorgon blir det inspelning heeela dan, jag är helt pirrig, ska bli askul! Ska ta med kickboards och skateboard..

Ikväll är det träning, men jag tänker nog inte gå på den.. jag har tappat min kärlek till fotbollen, & jag tränar hellre själv än med en boll och någon som säger åt mig vad jag ska göra. Det var kul, men inte längre. Nu ska jag plugga lite, sen ringa ogi & kolla om han vill springa med mig. Sen kanske en promenad med vitryssarna om jag hinner! Måste se hur lovisas nya kompisar ser ut. Förmodligen två femteklassare i vuxenkroppar. 
Hej! 

Kommentarer
Postat av: alina

förvuxna åttaåringar!

2009-04-17 @ 10:46:25
URL: http://aboutalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0