Smoothie

Jaa! Jag och mamma var på stan idag & vet ni vad vi köpte? En mixer, eller blender säger man kanske. Jag har velat ha en jätte länge och nu äntligen blev den våran, smoothies varje dag! En liten simtur blev det också, en väldigt liten en. & sen var det utv.samtal, kort & inte speciellt givande som vanligt. 

Jag beställde två biljetter till män som hatar kvinnor för ett tag sen, ska bara hitta någon att se den med.. alla har ju redan sett den & michelle hatar svenska filmer. Ska fråga ogsi, även fast alla säger att man inte ska se den med en kille, jag tycker det känns tryggt med min man där. Om vi nu går ikväll. 
Nu ska jag försöka ringa oscar för 1000e gången, det har varit upptaget hos dom i snart två timmar.. glömt luren? 

Kommentarer
Postat av: mich

"hatar svenska filmer" är väl lite och ta i. men svenska deckare och skit suger.

2009-04-01 @ 17:40:43
URL: http://michellebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0