V . L . A . J . C . M .

Jag har blivit förälskad igen, oscar har fått konkurrens. Jag är helt in love i mina fem underbara änglar jag har spenderat kvällen med, ni är guld värda! En kort sammanfattning av kvällen: 
  • tipspromenad i 45 minuter (jag & vic), "hur väl känner ni era vänner?"
  • mat, sjukt gott & sjukt mycket
  • singstar, babbel och mera föda, efterrätt
  • stopp i trevligheterna, på med ögonbindlar och ut
  • in i bilar, kör mot okänd destination
  • ur bilarna & hej kallis
  • årets första bad, kallt
  • tillbaka till cill för sällskapsspel och mera föda, gooodis
  • sjukt bra kväll, med sjukt bra people
  • tack john & erik som skjutsade runt oss ögonlösa tjejer med knäppa kompisar
Det var min kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0