lördag.

Musikalen igår var skitbra! Åh, jag blev helt förälskad, vill se den igen. I mitt nästa liv ska jag bli musikalstjärna! Efter musikalen blev det lite efter-häng hos jace the cake & henk the benk med aron, john, & cilla. Det satt fint. Ikväll skulle jag egentligen först till amanda på födelsedagsmiddag för henne, men precis då fick jag reda på att mina andra tjejer hade planerat någon överraskning för mig och vix då, så det gick inte.. hoppas vi får en asbra kväll på varsitt håll amanda! 

Kom hem för en timma sen & fick ett sms från cilla: 

"Hola födelsedagsbarnen!
Här kommer temat för kvällen: SOMMAR, 
tänk sol och bad, färgglada klänningar, bikinisar,
flipflop och solglasögon så är ni redo för kvällen! 
Mer info om kvällen kommer senare!" 

Det smset fick jag och victoria, undrar vad dom där tjejerna har gjort till oss ikväll. Ska bli sjukt kul i alla fall, nu måste jag göra mig iordning! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0