bbbbeyonceee

Stan med mina fina tjejer idag, svettigt som faaan & ett par skor följde med hem. Jag är i ett riktigt happy-sommar-mood just nu och det känns förträffligt bra! Förträffligt, något aron skulle säga. Jag skjutsade hem cilla från stan idag, som vanligt! När jag kom hem, helt svettig & utmattad av att skjutsa cilla överallt.. så låg det ett stort kuvert på min säng, öppnade det och där låg det ett brev och ett paket. Öppnade & läste brevet, från min älskade malli.. jag kände små tårar och det sista som stod i brevet var "ps. den ena är till mig". Jag fattade inget & förväntade mig att hitta ett brythjärta eller något, men nej.. Det var TVÅ BILJETTER TILL BEYONCE!!!! Fyfan vad glad jag blev, hon är bäst bäst bäst! 
Nu ska jag ligga ett tag till här i soffan på balkongen & njuta av solen, sen blir det fotboll med michelle, ciao. 

Kommentarer
Postat av: C

alex sluta, vi båda vet att du gillar att skjutsa på mig

2009-04-29 @ 19:43:01
URL: http://ceciliajj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0