14 april.

Underbar dag igår, solen var på topp och jag fick umgås med mina finaste. Det blev en liten överraskningsfika för vix igår, helt förvånad men glad blev hon & skitbrun var hon också! Inte skit som i skit, utan skit som i jätte. Och nu tänker ni: "varför skrev hon inte bara jätte istället?" För att det lät mer grymt med skit. 

Idag börjar jag kvart i tolv och stackars julia hade missat att första lektionen är inställd så hon ringde förut och var själv i skolan: "vart är alla, ska inte du på gympan?" Haha, lite kul faktiskt. Hon är så söt. Nu ska jag äta lite frukost och sen fixa mig lite. Ikväll blir det min första träning på... tre veckor? Får se hur det går, min kondition lämnar mig så fort den får chansen.

Jag älskar att vi är som vi är
att vi är som vi är med varandra
att inget kan komma emellan oss
att vi vet det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0