10.41

Det var en skön promenad, men utan tankar?! Jag kommer inte ihåg en enda sak jag tänkte på när jag var ute, jag var tanklös. Inget som ville tänkas ut eller försvinna ur mina tankar, inget. Vet inte om det är bra eller dåligt, kanske inte har något att utreda.. eller något bra att tänka på..? Det var knäppt. 

Jag skriver på min spanska uppsats, man ska skriva om en dröm man har. & jag satt så jäkla länge förra lektionen och tänkte på vad jag hade för dröm, jag kom inte på någon så jag hittade på en. Att min dröm är att få en ring som går i våran släkt, som har gått i generationer & att jag ska gifta mig när jag får den och blablabla. Vi har inte ens en sån ring i min släkt & om vi hade en skulle det förmodligen inte vara min dröm att få den heller.. 

Aja, back to work & sen blir det simma med micha.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0