waiting

Insparken igår.. inte nästa år.

Match idag mot När & vi förlorade. Kan varit för att vi var prick ett lag med en utespelare i mål, det var inte ens roligt att spela. Nu är jag hemma och ska göra lite svenska sen åka till oscar. Mina päron kommer hem inatt, skönt! Dom har köpt en lampa till mig, som jag tydligen hade önskat mig? får se hur den ser ut.
Imorgon är det träning med A-laget och det är träning 17.00 men samling 16.30, jag slutar 15.30.. Hur ska jag hinna? hem, äta & cykla till p18. Grattis till mig.
Ska skynda mig nu, så jag kan åka till min älskling.

 såhär kul kommer vi ha det i skolan imorgon.






Kommentarer
Postat av: lllllovisa.

haha,snygging till vänster som eh, kollar i kors ellet nåt?

2008-09-08 @ 22:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0