feed me with love


Träningsvärk x 10000! Gymmade igår.. never again, det var jättejobbigt & idag kan jag knappt gå.. Det gick över pyttelite på träningen förut men verkar vara tillbaka igen, stackars stackars mig!

Idag var det samling i almedalen & foto hela dan, jag var en isbit när vi kom tillbaka till skolan. Hur fan kan det vara så kallt i september?! Jag hade vinterjackan till träningen, det var riktigt skönt! Jag vill att det ska bli riktigt kallt & vinter nu, med en massa snö såklart, mysigt.

Sen ryktas det om klassfest, hos joanna? + tema.. det kan nog bli hejdundrande kul om man vill.
Tröttis jag ska nog go to sleep nu, godnatt.

 
Jag har glömt att visa nörden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0