det flyter på

Jag sitter här i min ensamhet och gråter.. till en film, Glory Road. Jag är en storgråtare när det gäller film, jag har faktiskt gråtit till reklam några gånger. Känslosamma jag.
Tandis idag & jag möttes av en surkärring som tydligen inte ville ha mig där för jag hade hål i tanden?! Sen fick  jag en annan och tillät mig att vara där i alla fall. Jag ska tillbaka två gånger och bedövas & fixa två tänder, men jag hade faktiskt bara ett litet hål. Jag är så bra på att borsta tänderna, det sa faktiskt tandläkaren också!
Måste upp typ astidigt imorgon för jacob & hans mamma hämtar mig vid halv sju typ, ojojoj. Ska bli såååå roligt. Nej, nu måste jag göra mat, sen packa lite.
Puss&kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0