måndag

Ojojoj vad vi vann igår.. 12-1, utklassning.

Idag hade jag absolut min sämsta träning nånsin, ingenting ville gå. Skit frustrerande! Imorgon är det något möte(?) fattade inte riktigt men får väl se, sen är det kanske gym om vi hinner. & jag är inte speciellt sugen på det efter min träningsvärk förra veckan.

Lediga imorgon, väldigt behövligt. Ska bli skönt att få sova ut lite, har inte riktigt haft tid med det. Nu ska jag slita oscar från den andra datorn & se en film!!

Jag har fortfarande inga bra bilder från i lördags, men det är på ingång.



hittade dom här i mobilen från i lördags. Då tyckte vi att vi var jävligt snygga... vi hade ju inte helt fel.


Kommentarer
Postat av: anna

snygga posearna haha :)

2008-09-23 @ 12:05:45
Postat av: Lovis

nädå, vi var ju faktiskt riktigt snygga. ;)

2008-09-23 @ 12:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0