if you wannabe my lover


Har suttit i flera timmar & försökt ändra min blogg, jag var faktiskt ganska duktig. (med lite hjälp av papprerna jag fått i skolan) Sen sög jag & jacob fick hoppa in, den är inte fullständig men både jag och jacob blev alltför trötta & vi får fortsätta en annan dag. Den är bättre än innan i alla fall, eller?

Jag har bestämt mig, efter många om & men. Jag ska vara emma i spice girls, baby spice. Hoppas ingen annan är henne nu, isf tänker jag vara snoop dog eller nån annan cool. Men helst bäbis emma.

Nej, imorgon måste jag vara pigg så nu är det dags att sova. Oscar kanske kommer hit & sover om han inte orkar gå hem, mer än välkommen är han! Godnatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0