wait a second

Ikväll är det sävefest & det verkar inte vara några som ska dit. Jag har plugg upp över öronen så inget festande för mig, jag har varken ork eller lust heller.
Idag har varit en bra dag, åt på desideria som var jättegott & mysigt. & hittade ett billigare caffis, haha! Något inte lika glädjespridande var när jag skulle cykla hem i regn & extrem motvind.. tack vädergudarna, vad har jag gjort?
Ska åka och handla nu med pappa, sen blir det en lugn kväll med lite plugg.

Igår såg jag och oscar den sista avsnittet på säsong 5 av oth (som var riktigt spännande & man vill bara veta vad som händer i nästa). Då kommer oscar på att vi ska börja om & se från säsong 1 för det har han inte gjort! Så nu ska vi börja om och jag kommer inte få se det avslöjande avsnittet på jätte lääänge. Får hoppas jag inte fuskar och ser det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0