don't stop moving

Japp, tro det eller ej men jag har varit två timmar i en kall ishall och kollat på hockey ikväll med min pappa. Mina fötter var bortfrusna men ändå fick jag typ en kick av att vara där, blev helt uppspelt & nervös. Det var roligt! Men det roligaste är hur mycket folk går in för det, att heja alltså. Motståndarlagets hejarklack var stupfull och skrek.. Medan "våran" hejarklack var nyktra & skrek "din jävel, jävla sopa! ut med domarn och in med nalle puh(?) in i cellen din jävel, idioter och blablabla. Jag fick också en flagga i ansiktet av en hejade kärring.. hon som skrek mest. Jag och pappa köpte två filmer på vägen hem, på smällen & you, me and dupree.. vi har inte sett någon av dom. Är dom bra? 

Imorgon ska jag övningsköra.. på vägen!! hur ska detta gå?

Kommentarer
Postat av: Jacob

you, me and dupree är sådär, jim carry är som vanligt skitjobbig, för det är den va? :)

2008-10-25 @ 20:17:49
URL: http://spacop.blogg.se/
Postat av: aaa

haha, det är inte den..

2008-10-26 @ 19:25:44
URL: http://alexandrabb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0