all i need

Ja, sävefesten igår då.. Det blev ju kul tillslut i alla fall. Sista timmen var bäst. Den gjorde att den här sävefesten liggen etta. Tack för det!
Fredagen blev en skön dag med mycket frisk luft, jag mådde riktigt bra.

Idag var det match, patetiskt till en början. Vi var 9 spelare utan målvakt som skulle spela mot 11st med 4 avbytare.. vi var tvugna att vinna matchen också.. vi hade inget hopp. Ringde alla i a & b-lagen, vi fick en som kunde. Fick hämta en som var på distriktsträning och ta en lillasyster som inte spelar längre. Två otränade målvakter och vi vann matchen med 2-0, riktigt bra gjort av oss tycker jag. Bra avslut på säsongen.

Nu har jag legat och läst 1,5 timma i min engelskabok, det är helt sudigt för mina ögon nu. Ska åka till oscar, ska kolla om jag kanske kan få skjuts.. det hade jag behövt.


världens bästa unge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0