spola tillbaka?

Förlåt nowwwi.
Nawar hade inte luft alls i sitt bakhjul och vi gick förbi nån mack där man kan pumpa.
- Nawar, inte så mycket!
- Ehh, jag vet vad jag gör. Jag är proffs på det här.
- Okej...

5 min senare (splash)
- vaad? 
- ditt däck pajjade
-va? neej!
bra proffset.

Jag äger en systemkamera, tills imorgon iaf. Jag vill ha en egen, ska bara bli lite hajjare på den, sen jäklar. 
Lovisa är typ den bästa jag vet på kort.. & därför är hon finalist i fototävlingen!! & alina!! Håller tummarna för er, tjejer! Ni får ju pris vilket som, men ändå.

NU börjar grey's anatomy, noway att jag missar. Inte oscar heller, godnatt! 

Kommentarer
Postat av: N

Jag kan iaf byta cykelslang... tror jag :(

2008-10-03 @ 02:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0