man kan alltid säga om..

Ändrat mitt argument.. lite sent, men det blev bättre! Imorgon blir det nog bara första lektionen med prov sen hem, jag är inte speciellt pigg & känner att jag nog inte kommer att orka resten av dagen. Men då är det hem och träna på tal, plugga matte & psykologi.. så ingen vila för mig inte. Sen måste jag ju dansa lite matta också, gjorde det nyss & gud vad det är roligt + bra träning! Nu ska jag gå & duscha sen sleeptime.
Saknar oscar redan.. 2 dagar? herregud, nu får jag skärpa mig.

p.s. stina, du har min halsduk & jag har din.. jag vill ha min! d.s.


Kommentarer
Postat av: Stina

Haha, jasså. Ja men det är väl bara att byta då, men är det någon skillnad?

2008-10-13 @ 23:48:57
URL: http://karolinastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0