i mean it.

Jag vill  vara hos marielle, bara för ett tag.


Från min älsklings malli efter hennes skitflytt härifrån!

Jag saknar dig min vän, mer än vad jag någonsin har saknat en vän! För du är en sådan vän som man saknar bara efter tre dagar, en bästa vän!
Jag saknar..
att skratta med dig
att gråta med dig
att åka kickboard runt kvartaret med dig
att säga vad du ska ha på dig
att se på dig när du ser dig i spegeln och inte har någon aning om vad du ska ha på dig
att leka störda lekar i trädgården med dig
att prata om folk med dig
att gå runt på stan utan att ha någonstanns att ta vägen med dig
att inte veta vad vi ska göra med dig
när du är as irriterad men säger att du inte är det, irriteratt!
att trösta dig när du är ledsen
att göra dig glad när du är arg
din min när jag säger att du får låna precis vad du vill
att somna med dig
att vakna med dig
att fetta mig med dig och sen säga att vi ska promenera dagen efter men aldrig gör det
att rätta dig när du sjunger fel i en låt
att sjunga falskt med dig
att göra miner till dig i ett umgänge då bara du fattar jag menar
att berätta hemligheter för dig
när du oavbrutet pratar om oscar och du vet att du inte ska fortsätta med du måste få ur dig allt
din min när du har haft rätt och jag fel i något
hur töntig du är när du ska leka cool med ozzi fast du egentligen är rädd
din min när du tror att din cykel är borta
att se töntiga highschool filmer om och om igen med dig
att äta med dig och båda är tysta för att båda glor på några andra
dina "förlåt för att jag var dryg" sms
att veta att du egentligen inte vill göra något men säger att det är okej bara för att vara snäll
att komma på töntiga låtar med dig

Jag skulle kunna komma på etthundratal fler saker som jag saknar med dig, men huvudsaken är att du förstår hur mcyket jag faktiskt saknar dig.
Jag kommer nog aldrig hitta en vän som du och det är synd! men samtidigt bra för då kommer jag aldrig att släppa taget om dig, för jag behöver dig.

Vem ska jag annars ringa när jag är ledsen eller behöver få ur mig något jätte hemligt?!
Jag bryr mig inte om avståndet, jag behöver dig i mitt liv för en vän som du är inte en sån man bara ger upp, sådär.
Du står ju mig lika nära som min familj och jag älskar dig minst lika mycket som min syster!
Tack för allt, för ett och ett halvt underbart år! Om det inte vore för dig hade jag nog inte tyckt att flytten vore så hemskt!
Jag älskar dig Alexandra Elisabeth Bäckström och lova mig att jag ska vara din främsta brudtärna när du gifter dig, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0