would i lie to you

Sitter i sängen, dricker te och såg på Sanningens ögonblick och jag fattar inte hur man kan ställa upp på något sånt program, kanske om man är helt felfri! Men det är så roligt att se på. Juste, jag ändrade min design förut. Det blev typ fulare & nu är min text jätte ihopknycklad, så det är jobbigt att läsa. Men jag pallar inte sitta och prova mig fram, det är så svårt och det är tydligen ingen som kan för alla har fått hjälp av någon annan. Jag ska bli kung på blogg-design i tvåan, ska ju gå en sån kurs då faktiskt!

Nu ska jag borsta tänderna och försöka sova, ska upp tidigt imorgon & duscha. Godnattt, hej!





Kommentarer
Postat av: iza

haha ÄLSKAR sanningens ögonblick :P

2008-05-27 @ 14:17:24
URL: http://izabel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0