torsdag

Folk har klagat på att jag och michelle skriver samma saker i i våra bloggar hela tiden och michelle ville gärna påpeka att jag alltid skriver efter henne...hm.
Jag kan ju inte sitta och hitta på saker. Men jag ska försöka skriva innan michelle, haha! Nationella i spanska, något nytt och dumt infört. Det bestod av snor och magont. Sen gick vi på modevisnings-info inför på torsdag nästa vecka. Jag ska gå i lisas finfina svarta kjol och en kjol gjord av slipsar med genomskinligt tyg som någon maja(?) hade gjort. Det blir nog naajs.

Nu ska jag ta något att äta och senare ska jag åka och hämta en film hos jacob! Adios amigos!

världens sötaste unge!

image103         image104


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0