torsdag

Idag cyklade jag snabbare än nånsin till skolan för att hinna och när jag kommer dit sitter michelle och tilda där. Ensamma. Vi skulle tydligen börja 8.50 nere vid fornsalen. Det meddelandet hade inte vi fått, men tydligen alla andra. Så det var bara att dra ut på tiden och sen gå ner till fornsalen, där det förresten var kallt och jättetråkigt.

Det var extremt varmt på min balkong förut idag, det var så skönt! Och duktig som jag är så har jag skrivit lite på min historia uppsats, får sitta hela kvällen och försöka skriva klart den. Men det gör inget, börjar ju ett imorgon. Det är skönt! Imorgon blir det nog kanske lite grillning, mysigt. Nu ska jag iväg på träning, hhej.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0