onsdag

Igår visste inte jag och michelle riktigt vad vi gav oss in på men det slutade bra som mannekänger för företags kläder. Michelle fick gå i en vid svart kjol, vit skjorta och en mycket för stor väst, hon såg så rolig ut, men söt! Jag var inte mycket bättre själv faktiskt utan fick gå i någon sorts servitris dress med hat.. Sedan röda kock kläder och as tajta byxor! Vi fick presentkort på Julia Hultgren på 200kr. Lättförtjänta pengar.

Idag var det mattenationella.
Sen blev det picknick-time i almedalen med tjejorna. Vi åt en massa gott och stekade i solen, mysigt mysigt. Snart blir det något att se fram emot också, yeey.

Nu ska jag göra lite historia, sen duscha och kanske, om jag orkar, cyklar jag till oscar.



Kommentarer
Postat av: mich

haha, den första var inte en servitris-outfit. ofta en servitris har ett förkläde som går upp till bröstet. det var nog mer av en kallskänke-outfit. :D

2008-05-07 @ 18:30:42
URL: http://michellebj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0