nära döden

Typ soft dag idag. Vi gick igenom modevisningen en gång, fick veta hur man ska gå och så. Allt var frid och fröjd, tills jag var påväg hemåt. Cyklade precis förbi den där kyrkan typ vid allegatan och ska cykla över ett litet övergångsställe som går mitt i vägen man cyklar på. Så kommer det en bil som kör på den stora vägen (allegatan) och ska svänga in där vi kyrkan, & KÖR PÅ MIG!!!!!!!!!!! Halva cykeln ligger under bilen och jag står upp och försöker dra ut cykeln och skrapar den mot hela hans motorhuv, men det var rätt åt honom för det var han som gjorde fel och KÖRDE PÅ MIG!!!!!!! Han gick sen ut ur bilen och frågade:
"Är du okej?"
"Mmm, visst"
"Är det säkert?"
"Aaa"
"Ja, du är nog bara chockad"
Sen kör han vidare och jag cyklar "chockad" hem med ett blåmärke på foten/benet. Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tittade du åt höger och vänster? ;)

2008-05-19 @ 22:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0