torsdag

Jag vet, dålig uppdatering. Men nu tror jag att jag är igång igen.
Dagarna med malli var superbra och jag saknar henne! Varför var du tvungen att flytta till fastlandet, det hade räckt med att bara flytta till landet! Jag åkte iallafall hem med min älskling, som hade vart i fjällen och åkte hem lite tidigare, bara för mig! På den båtresan hände det mycket..
Nu sitter jag i min säng och ser på tv och ska träna på min engelska redovisning till imorgon. Igår spelade oscar sävecupen, (dom vann ingen match) och han skadade sin fot. Han tog sig hit igår trots foten och jag blev hans slav. Halv fyra inatt vaknar jag av att någon ligger på mig, ogi. Han försöker rulla över mig för att kunna gå ner på toa. Jag fick hjälpa honom ner & upp för trappan, stackars pojk. Jag är inte i skolan som jag borde idag, det beror på att jag & ogi försov oss. Oscar åkte till skolan till tio och jag orkade inte gå till skolan för att ha två lektioner. Idag ska jag, plugga, städa, se vänner som jag missade igår & åka till oscar. Allt innan fem!

image57

p.s jag vill hem till lisa snart! d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0