tisdag.

Leeedig dag idag, wonderful! Så idag har jag inte gjort nånting alls, fast jag egentligen borde plugga. Får väl ta och göra det nu istället. Igår var det en soft träning på 45 minuter, det blev för mörkt ute på p18 och alla fick åka hem. Jag åkte till oscar! Helt plötsligt blev vi extremt sugna på något och vi orkade inte med några nyttigheter, så vi åkte raka vägen till statoil! Vi köpte en påse ostbågar och en chipspåse, jag åt nog upp alla ostbågar själv. Det var efterlängtat. Så nu har ogge lovat att gå ut och springa med mig ikväll, sådetså! Nu får jag väl ta och ta tag i pluggandet innan jag ska röra på mig, hatar matte.. och min mobil!


Kommentarer
Postat av: sp2f.blogg.se

MERD SUR LE FLIQ

2008-03-11 @ 23:05:30
URL: http://sp2f.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0