onsdag

Jag ska klippa mig imorgon istället, 8.30, fanns ingen tidigare tid... Det blir nog ingen stor förändring, bort med allt slitet iaf. Oscar har också tänkt klippa sig snart och jag tycker han ska raka sig, det hade varit kul att se hur han ser ut utan sina fina guldlockar. Det hade nog blivit supernice.

Var på träning förut, tränade en timma sen prövade vi nya overaller. Äntligen, är så trött på dom fula vinröda! Då fick vi även veta att vi har match på lördag, 8.30, det med. Jag kommer aldrig orka, mot något fastlandslag också. Sen är det kanske match på söndag, eller det är match på söndag. Men bara kanske för mig & michi.

Pappa och jag var på Maxi efter träningen och inhandlade lite. Gjorde en jättegod sallad när vi kom hem med långa goda baguetter, mumme. Nu ska jag se lite tv med family.

image74

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0