onsdag.


Idag är det onsdag och det innebar att jag bara hade två lektioner, så jag slutade klockan 10.40. Jag älskar onsdagar. Nu har jag suttit här och försökt att göra lite matte, men jag är verkligen extremt dålig på matte så det gick inge vidare. Jag har skitont i min svanskota typ, eller längst ner på ryggen iaf. Gör jätteont när man böjer ryggen, jobbigt.. Nu väntar jag på att min bror ska komma hem från Indien, han har varit där sen innan julafton. Tre månder och idag kommer han hem!

Skulle haft träning ikväll, men det är stora förändringar på gång så vi ska ha ett möte ikväll istället. Får se vad det är för stora förändringar.

image64

Kommentarer
Postat av: Anonym

slutade.

2008-03-12 @ 22:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0