sleep

Hittade den här på ericas blogg & jag har lite tråkigt så jag gör den.

Vem:
Är i rummet med dig: ingen faktiskt.
Fick du senast sms av: jace the cake.
Tänker du på nu: malli, vi chatta
Pratade du senast i telefon med: ogiman 
Hus var du senast i: förutom mitt, oscars lägenhet
Önskar du var med dig nu: oscar!
Är din favoritsläkting: Joeel
I din skola går dig mest på nerverna: mickizz

Var:
Går du i skolan: RSG
Är din mobiltelefon: bredvid mig i sängen
Är din mamma: i sin säng
Sover du: på övervåningen i min säng
Handlar du mest: olika, jag gillar h&m
Fick du tag i tröjan du har på dig: åhléns
Åkte du senast bil: till en pizzeria, vet inte namnet
I ditt rum är du: i min säng

Vad/Vilken:
Åt du senast: kiwi
Drack du senast: vatten
Är det för färg på dina byxor: har inga på mig 
Är den närmaste saken som är blå: mitt lakan, mitt täcke, mina kuddar
Gillar du mest med skolan: att åka därifrån
Har du på fötterna: täcke
Låt lyssnar du på just nu: ingen..
Är din favorit färg: röd
Film såg du senast: populärmusik från vittula, gick förut på tv
Hör du just nu: tv som pratar

Har du någonsin:
Sovit i en annan säng: jo duue.
Tyckt att din kusin är het: njae, men söt. 
Sovit naken: japp
Kört över hastighetsgränsen: med cykel, jo.. 
Målat om ditt rum: tapetserat har jag gjort.
Dansat framför en spegel: det vill jag lova
Fått hicka: vem har inte?
Dumpat någon: nej..
Stulit pengar från en kompis: absolut inte
Hoppat in i en bil med folk du just träffat: nej
Varit i slagsmål: japp
Smugit ur ditt hus: japp
Haft känslor för någon som inte känt detsamma: hm, kan varit så
Hånglat med en främling: mm
Saknar någon just nu: jodå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0