tisdag

Idag gick jag till rektorn och sa att jag ville byta inriktning till tvåan, jag har valt språk men känner att det är inte riktigt min grej, språk alltså. Så jag sa att jag hellre skulle vilja gå media, men då sa hon direkt: "Det är fullt!" Jahapp, men jag står på kö & är det någon som hoppar av media eller något så hoppar jag in. Det känns bra, men känner ändå att chansen inte är så stor att någon hoppar av innan dom ens börjat, (jag räknas inte). Men får väl hoppas på det bästa. Skulle valt media från början..

Match ikväll, mot dalhem.


Kommentarer
Postat av: llllovisa

Yay,hoppas verkligen du får en plats!

2008-06-03 @ 17:24:46
Postat av: annie.

jag valde det men bytte i förrgår så du får nog plats! :)

2008-06-03 @ 17:58:45
URL: http://poplockar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0