torsdag

Det går inte att ladda upp bilder! Jag som har några roliga att visa, men visstvisst.
Jag är iaf ledig nu & börjar på söndag igen, jag har också blivit tillfrågad att kanske hoppa in och hjälpa till i servisen! Yees, det vill jag verkligen. Roligt att jobba MED michelle. Idag har jag solat lite, rensat våran pool, klippt lite gräs, handlat med mamma & ätit mig upp några kilon, mums på det!

En rolig grej som hände imorse klockan kvart i sju ungefär.. oscar skulle iväg till jobbet och satt och åt frukost & jag gick ner för att gå på toa, då ser jag honom sitta och äta fil & flingor med kniv & gaffel! Haha, inte riktigt vaken kanske?
Nu ska jag tvinga oscar att sova så att han kanske äter med sked imorgon, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0