söndag

Jag gillar inte att jobba, eller jag gillar att vara servitris.. & nästan hatar att stå i den jäkla buffén. Det är piss, men pengar får jag iaf. Efter jobbet åt jag och micha mat på jobbet, p-maten dårå. & idag var det typ thai mat, jättegott! Nudlar, nötter och en massa gottigt. Efter åkte jag hem och väntade på resten, mam, pap & oscar. Vi åkte och "spelade" golf, vi slog bollar och det är nu officiellt.. jag suger på golf. Mamma & pappa spelar, det borde ju ligga lite i generna, men nej. Jag missar boll efter boll och vissa kommer en meter framför mig, riktigt bra. Oscar var faktiskt riktigt bra för första gången, well done.

Imorgon är det jobb & jag kommer gå dit med sorg. Imorgon börjar sthlms-veckan också, så det kommer säkert vara mycket att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0