never mind

I´m a busy woman.
En rolig sak är faktiskt att jag var på Håkan Hellström, jag som har hört en låt (kom igen lena). Men det var helt okej, vissa skulle nog säga skitbra. Igår var det födelsedagskalas hos alina för alina, ganska uppenbart. Det var riktigt trevligt, med mat, musik, mys och även efterrätt! Runt tolv bar det av mot ronja istället och påvägen dit tvingade jag aron, jacob och thor att följa med att hämta oscar, (aron blev en zombiE). Hos ronja fortsatte "kalset" fast med lite mera dans. Jag och oscar drog oss därifrån runt tre och cyklade/gick till max, åt i ett kaos och åkte hem. Sov inget inatt & upp och jobba! helt oviktigt, det mesta. Men nu till något viktigare.. Jag övningskörde idag, for the first time! WIhu, jag var asbra verkligen. Körde som en stjärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0