fredag

Jahapp, inga nya bilder går att ladda upp, bara dom i "arkivet".. så inga nya bilder här inte.

Idag sög vädret men det var varmt. Tog en dusch & blev en timme senare upphämtad av ralle & malle, vi gick och åt på trädgår´n, mitt jobb! Det var jättemycket folk, billigt och gott. Det började ösregna också när vi skulle dra så min klänning blev genomskinlig, även raolines tröja, mallis byxor blev bara lite klistriga. Sen hatar jag bilar som inte släpper ut andra bilar när man sitter fast på en skitparkering!
Eftersom vi inte fick någon mat i det här huset ikväll (mam&pap har spelat golf, är påväg hem nu..) så oscar har ätit rester och jag gorbys och banan med nutella! Nu kommer dom hem med pizzza.

Idag var oscars sista jobbdag, jiho!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0