true or false?

Nu använder jag mina ipod högtalare för första gången typ, pretty nice. & sitter och tittar på min skabbiga blodblåsa under stortån, nu är den nästan borta!
Jag har precis duschat efter att ha gått i skolan med extremt fett hår, michelle också. Det blev ingen träning idag, det var tydligen ingen av våra tränare som kunde komma, så jag ska åka till oggi men det öser ner regn och jag måste cykla för behöver den imorgon till skolan för oscar bor typ så långt bort man kan komma från säve här i stan.. Pappa är inte hemma, så kan inte skjutsa mig & mamma har inget körkort. Vet inte hur många gånger hon tänkt att ta körkort men aldrig gjort det, livet hade vart så mycket lättare om hon hade ett. 
Imorgon ska jag ha musik för första gången, ska till jacob innan för jag har ingen aning om vart vi ska vara. Inte han heller, haha.
Föresten vill jag göra om min blog, lite snyggare. Just nu har jag ''bubblegum'' som design men jag vet inte hur man gör! Får ta reda på det snart, så blir den nästan lika snygg som michelles.
Nu lyssnar jag på en av mina favorit låtar, James Morrison - The pieces don't fit anymore.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0