tired

Det var mysigt att vara ute och äta igår, vi var på joda. Det är samma ägare som har har packhus, tror jag. Jag tog som vanligt en nachostallrik, för att veta att jag verkligen blev mätt & det blev jag verkligen! På vägen hem kom det fram en full man som undrade om han borde klippa sig eller inte, det borde han.
När jag kom hem la jag mig i soffan & sov 1,5 timma sen var jag tvungen att byta om & cykla till södervärn och förlora lite matcher. Vi förlorade två matcher & vann en. Jag snubblade också rakt in i väggen, för ingenting. Det gjorde jätteont och nu kan jag knappt röra mig. Men det var roligt att spela iaf. Jag kom hem runt halv sex & hoppade in i duschen & sen i sängen, somnade runt halv sju & vaknade tolv. Inte mycket till sömn, så gick ner & såg lite tv sen somnade jag och sov till fem. Sen har jag pluggat & hjälpt mamma med en hylla i källaren som ska vara klart tills pappa kommer hem i morgon natt. Min bästa ogiman kommer också imorgon vid tre, jaa!
Stackars michellan har flyttat hela dan och har nu flyttat från boge till gråbo, far away.. det innebär också att jag måste cykla i motvind helt själv till skolan nu!
Förresten så tror jag att jag är lite sjuk, har feber, svettas, ont i halsen & mår inte inte bra helt enkelt. Stackars mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0