sum.

I måndags kväll började jag & oscar se en film lite väl sent (28 weeks later) vi började sen den runt tolv så filmen slutade halv två & vi somnade inte förrän vid tre. Det går typ inte att sova när man precis sett på tv, det sa dom idag på Oprah, man måste ha minst en timme utan tv innan man somnar. Aja, och jag har inte fått sovit ut ännu, tills nu har jag det, kom hem vid halv elva, åt lite. Sov från elva till halv tre, jätteskönt!
Så kom ogi hit förut, nu har han åkt igen, han skulle övningsköra. Jag vill också övningsköra, men jag har inte gått den där kursen ännu.. Som jag snart ska göra!
Igår fick jag reda på att jag fick musik som estetiskt val, det blir nog kul. Men det kan nog inte bli roligare än vad Michelle fick, dans, woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0